Dober občutek je, kadar točno veste, na koga se lahko obrnete, če se zgodi najhujše. S storitvijo BMW za pomoč v primeru okvare in nezgodno asistenco je kompetenten stik le en klic stran – 24 ur na dan, 365 dni v letu. Pomoč lahko pokličete po telefonu, s klikom v meniju iDrive ali prek aplikacije BMW Connected – specialist družbe BMW je vedno na voljo.
POMOČ V PRIMERU OKVARE VOZILA.
Vedno v rokah strokovnjakov: doživite največji užitek v vožnji, varnost in udobnost z vašim vozilom BMW. Naša storitev pomoči BMW v primeru okvare vozila in nezgodna asistenca zagotavljata, da je za vas dobro poskrbljeno tudi v nujnih primerih. Če potrebujete pomoč na licu mestu, pokličite naš klicni center storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila: nemudoma bomo k vam poslali službo BMW Servicemobile ali uredili pomoč na cesti prek izbranih sodelujočih partnerjev. Po potrebi vam bomo uredili tudi taksi prevoz ali rezervirali hotel.
Storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila v Sloveniji: 080 10 38
Ali imate kakršna koli vprašanja glede storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila? Če jih imate, nas v vseh drugih državah, ki jih pokriva storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila, pokličite na številko +386 8 200 29 11.Lokalna pomoč v primeru okvare vozila
V večini primerov vam bomo lahko pomagali že prek telefona. Če potrebujete pomoč na licu mestu, vam bomo nemudoma poslali servisno vozilo BMW ali organizirali pomoč na cesti prek izbranih operaterjev. Stroške te storitve plačamo mi (do 100 €). Opomba: pomoč na cesti na licu mestu je omejena na takšno popravilo, po katerem je vaše vozilo znova vozno.
Pomoč pri predrtih pnevmatikah in težavah na cesti
V primeru predrtja pnevmatike vam zagotavljamo zanesljivo pomoč. Če je vaše vozilo BMW opremljeno s praznovoznimi pnevmatikami in v naslednjih štirih urah ni na voljo drugih nadomestnih pnevmatik, vam povrnemo tudi stroške dodatnih storitev – brez stroškov za pnevmatike. V primeru manjših nesreč, npr. če ste svoje ključe zaklenili v avtomobil ali izgubili ali če ste dolili napačno gorivo, vam bomo z veseljem organizirali pomoč. Upoštevajte, da ne prevzemamo odgovornosti za stroške pomoči na cesti na licu mestu ali za mobilne storitve, ki presegajo zgoraj omenjene obsege.
Pomoč v primeru izpraznjene baterije ali težav s polnilnim kablom pri vozilih BMW i
BMW pomoč na cesti vam je na voljo tudi primeru tehničnih težav oziroma okvare baterije ali polnilnega kabla pri vozilu BMW i. Strokovno osebje bo sprva preverilo stanje napolnjenosti baterije in ugotovilo ali se lahko odpeljete do najbližjega servisnega partnerja BMW. V kolikor to ni mogoče, vam bodo uredili vleko.
Vleka do najbližjega servisnega partnerja BMW
Če težave ni mogoče odpraviti na licu mesta, bomo krili stroške vleke vašega vozila BMW do najbližjega servisnega partnerja BMW.
Nadaljevanje poti s taksijem
Če se je vaš avtomobil pokvaril in morate nadaljevati pot s taksijem, bomo krili stroške za enega ali več taksijev do zneska 65 €.
Hotelska namestitev
Če morate zaradi okvare vozila prenočiti v hotelu, bomo krili stroške hotelske namestitev za vse potnike v vozilu, dokler ne bo vaš avtomobil popravljen ali za največ štiri noči (kategorija hotela največ štiri zvezdice). To v primeru, če je mesto okvare vozila oddaljeno od vašega bivališča več kot 50 kilometrov.
Nadomestno vozilo
Plačamo stroške nadomestnega vozila do dokončanja popravila, vendar največ za tri delovne dni in vikend v domači državi in za največ pet delovnih dni in vikend v tujini. Upoštevajte, da se lahko razpoložljivost nadomestnega vozila razlikuje. V splošnih pogojih uporabe komercialnih storitev najema avtomobila so lahko zapisane geografske omejitve za uporabo njihovih vozil.
Druge storitve za zagotavljanje nemotene mobilnosti
Poleg opisanih storitev in našega prizadevanja, da ostanete popolnoma mobilni, krijemo stroške naslednjih storitev do največ 500 € na okvaro.
Če okoliščine to zahtevajo, bomo plačali tudi stroške vaše vrnitve domov z vlakom ali letalom – do zneska, ki je omenjen zgoraj.
Če boste morali plačati stroške zaradi pobiranja vozila, jih bomo krili največ do zneska, omenjenega zgoraj. Po potrebi bomo organizirali prevoz vozila nazaj k vam domov v vašem imenu, če popravilo traja več kot tri delovne dni od časa sprejema vozila v delavnico do napovedanega časa dokončanja popravila. V tem primeru mora biti tudi vaše prebivališče oddaljeno več kot 100 km od mesta okvare. Vračanje vozil iz tujine lahko traja do približno deset dni (skupni prevoz).*
* Opomba za to storitev: stroške več ločenih storitev, namenjenih vaši nemoteni mobilnosti, je mogoče povrniti le do zneska največ 500 € za eno okvaro vozila.
Če okoliščine to zahtevajo, bomo plačali tudi stroške vaše vrnitve domov z vlakom ali letalom – do zneska, ki je omenjen zgoraj.
Če boste morali plačati stroške zaradi pobiranja vozila, jih bomo krili največ do zneska, omenjenega zgoraj. Po potrebi bomo organizirali prevoz vozila nazaj k vam domov v vašem imenu, če popravilo traja več kot tri delovne dni od časa sprejema vozila v delavnico do napovedanega časa dokončanja popravila. V tem primeru mora biti tudi vaše prebivališče oddaljeno več kot 100 km od mesta okvare. Vračanje vozil iz tujine lahko traja do približno deset dni (skupni prevoz).*
* Opomba za to storitev: stroške več ločenih storitev, namenjenih vaši nemoteni mobilnosti, je mogoče povrniti le do zneska največ 500 € za eno okvaro vozila.
Povračilo stroškov
Po osnovnem načelu je mogoče kriti le stroške, ki so po naravi in obsegu skladni s storitvijo BMW za pomoč v primeru okvare. Splošno povedano, poskrbimo za stroške vseh storitev BMW za pomoč v primeru okvare neposredno v vašem imenu. Če morate storitve izjemoma plačati, vam bo stroške nemudoma povrnili. Potrebovali bomo originalne račune za izvedene storitve (na primer podjetja, ki so prevzela vozilo) skupaj s kopijo računa za popravilo in izpolnjenim obvestilom o okvari.
Obseg
Storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila veljajo za potovanja v te evropske države:
Albanija, Andora, Avstria, Belgija, Bosnia in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka republika, Republika Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Velika Britanija, Grčija, Madžarksa, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Srbija in Črna gora, Švedska, Švica, Slovaška, Slovenija, Španija (vklj. s Kanarskimi otoki) in Turčija.
Ali imate kakršna koli vprašanja glede storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila? Če jih imate, nas v Sloveniji pokličite na telefonsko številko: 080 10 38, in na številko +386 8 200 29 11 v vseh drugih državah, ki jih pokrivajo storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila.
Albanija, Andora, Avstria, Belgija, Bosnia in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka republika, Republika Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Velika Britanija, Grčija, Madžarksa, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Srbija in Črna gora, Švedska, Švica, Slovaška, Slovenija, Španija (vklj. s Kanarskimi otoki) in Turčija.
Ali imate kakršna koli vprašanja glede storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila? Če jih imate, nas v Sloveniji pokličite na telefonsko številko: 080 10 38, in na številko +386 8 200 29 11 v vseh drugih državah, ki jih pokrivajo storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila.
Celovite mobilne storitve za dve leti
Ta ponudba zajema celovite mobilne storitve v skladu z veljavnimi pogoji uporabe storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila in jamstva za obdobje dveh let na vseh novih vozilih BMW, prvič registriranih 1. januarja 2011 ali pozneje.
Obnova mobilne garancije
Po preteku 24-mesečnega obdobja se lahko odločite, ali želite obnoviti mobilno garancijo za storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila za vaš BMW. Če ste načrtovano menjavo motornega olja izvedli v pooblaščeni delavnici BMW, se mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila samodejno obnovi za naslednjih 24 mesecev do največ konca desetletnega obdobja po prvi registraciji vozila. Datum naslednjega rednega servisnega pregleda določi vaš potovalni računalnik glede na vaš osebni slog vožnje. Vnos v servisni knjižici vozila ali račun za servis služita kot dokaz.
Tudi če rednega servisnega pregleda niste opravili v pooblaščeni delavnici BMW, vam nič ne more preprečiti podaljšanja mobilne garancije. Tudi če se dogovorite, da boste naslednji redni servisni pregled opravili v pooblaščeni delavnici BMW, bo mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare samodejno obnovljena za naslednjih 24 mesecev, vendar za največ deset let od prve registracije. Upoštevajte: mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila v vsakem primeru poteče po desetih letih od datuma prve registracije vašega vozila.
Tudi če rednega servisnega pregleda niste opravili v pooblaščeni delavnici BMW, vam nič ne more preprečiti podaljšanja mobilne garancije. Tudi če se dogovorite, da boste naslednji redni servisni pregled opravili v pooblaščeni delavnici BMW, bo mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare samodejno obnovljena za naslednjih 24 mesecev, vendar za največ deset let od prve registracije. Upoštevajte: mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila v vsakem primeru poteče po desetih letih od datuma prve registracije vašega vozila.
Izključitve mobilne garancije
Upravičenosti do servisa v okviru mobilne garancije za storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila se ne izničijo, če druga servisna dela in popravila – vključno z vsemi dodatnimi rednimi servisnimi pregledi – izvedejo v nepooblaščenih delavnicah. Vendar pa so storitve iz mobilne garancije za storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila izključene, če je prišlo do okvare vozila zaradi neupoštevanja intervalov za pregled in servis, ki jih je določil proizvajalec, ali če pregledi, servisna dela in druga popravila v nepooblaščenih delavnicah ne upoštevajo zahtev proizvajalca.
NEZGODNA ASISTENCA BMW.
Hitra, strokovna podpora nezgodne asistence BMW vam nudi toliko pomoči, kot je le mogoče, in takrat, ko je najbolj pomembno – zagotavlja, da je za vas in vaše vozilo BMW odlično poskrbljeno tudi v izjemnih okoliščinah.
Ko pokličete nezgodno asistenco BMW, dobite jasna navodila, kako se morate vesti na prizorišču nesreče. V vašem imenu pokličemo policijo, stopimo v stik z najbližjim servisnim partnerjem BMW in po potrebi organiziramo vlečno službo. V nadaljevanju uredimo vse formalnosti z zavarovalnico, priskrbimo nadomestno vozilo in svetujemo glede drugih možnosti potovanja.
Ker vam želimo čim bolj učinkovito pomagati, nam ob klicu povejte svoje ime, model vašega vozila BMW, kot je zapisan v prometnem dovoljenju, in vaš trenutni položaj. Če želite več informacij glede klicnega centra BMW za primer nezgod, povprašajte svojega partnerja BMW in servisnega partnerja BMW.
Ko pokličete nezgodno asistenco BMW, dobite jasna navodila, kako se morate vesti na prizorišču nesreče. V vašem imenu pokličemo policijo, stopimo v stik z najbližjim servisnim partnerjem BMW in po potrebi organiziramo vlečno službo. V nadaljevanju uredimo vse formalnosti z zavarovalnico, priskrbimo nadomestno vozilo in svetujemo glede drugih možnosti potovanja.
Ker vam želimo čim bolj učinkovito pomagati, nam ob klicu povejte svoje ime, model vašega vozila BMW, kot je zapisan v prometnem dovoljenju, in vaš trenutni položaj. Če želite več informacij glede klicnega centra BMW za primer nezgod, povprašajte svojega partnerja BMW in servisnega partnerja BMW.
Klicni center BMW v primeru okvare vozila v Sloveniji: 080 10 38
Če potrebujete pomoč na mestu dogodka, se obrnite na klicni center nezgodne asistence BMW.Pregled prednosti:
S storitvijo nezgodne asistence BMW se lahko v trenutku zanesete na hitro in strokovno pomoč v trenutku.- Storitev je na voljo 24 ur na dan, 365 dni v letu
- Beleženje podatkov o nezgodi
- Organizacija vlečne službe
- Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
- Organizacija nadomestnega vozila (najem) in svetovanje o drugih možnostih potovanja
- Profesionalno popravilo po nezgodi v skladu s standardi proizvajalca
Storitve klicnega centra BMW za primer nezgod
En klic. Vsi odgovori. Vlečna služba, nadomestno vozilo ali urejanje škodnih zahtevkov: Storitev za posredovanje v nezgodi BMW nezgodna asistenca poskrbi za vse pomembne podrobnosti v primeru nezgode.
Pregled storitev:
- Brezplačni 24-urni klicni center za obveščanje o nezgodi
- Obveščanje policije in služb za nujne primere
- Organizacije vlečne službe in nadomestnega vozila (najem) za čas trajanja popravila
- Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
- Partner BMW vam pomaga pri pošiljanju poročila vaši zavarovalnici
- Zagotovilo, da bo vaše vozilo popravljeno v pooblaščeni delavnici za vozila BMW
- Obdelava računov in urejanje zahtevkov z zavarovalnico prek partnerja BMW
- Splošna priporočila, kako ravnati po nezgodi
- Svetovanje o drugih možnostih potovanja
- Povezani stroški, npr. stroški vlečne službe, stroški popravila, nadomestnega vozila itd., niso vključeni v storitev
Profesionalno popravilo po nezgodi
Vrhunska kakovost, optimalno ohranjanje vrednosti – tehnološke prednosti pomenijo, da postaja popravilo vozil BMW vedno bolj prefinjeno delo. Tej zahtevi je v celoti dorasel le vaš servisni partner BMW. Visoko usposobljeni specialisti obnovijo tehnične sisteme in videz vašega vozila BMW v njegovo prvotno stanje in zagotovijo, da ustreza vsem specifikacijam testnih trčenj. Med popravilom vašega vozila se uporabljajo izključno originalni deli BMW. Če je treba na vašem vozilu BMW opraviti ličarska dela, to naredimo z okolju prijazno barvo iz sistema BMW ColorSystem.
Informacije o reševanju za potnike
Še posebej v hudih prometnih nezgodah je zelo pomembno, v kolikem času lahko reševalne službe spravijo poškodovance iz vozila. Zato jim je treba čim hitreje posredovati celovite informacije o vozilu, ki je sodelovalo v nezgodi. Kje ima vozilo akumulator? Kje so zračne blazine? Na katerih točkah je mogoče vozilo najhitreje razrezati in ga varno odpreti? Iz tega razloga smo pripravili informacije za reševanje za vozila BMW, namenjene službam nujne pomoči, reševalni načrt vozila BMW in posebno nalepko za vetrobransko steklo.
Reševalni načrti za vozila BMW
Na reševalnih načrtih za vozila BMW so navedene pomembne informacije, ki službam nujne pomoči pomagajo hitro in varno dostopati do potnikov. Reševalne načrte za vozila BMW lahko natisnete kot datoteke PDF in jih zataknete za voznikov senčnik. Reševalni načrti so barvni, zato da jim je lažje slediti. Zato priporočamo, da reševalni načrt za vaše vozilo natisnete z barvnim tiskalnikom.
Zavrnitev odgovornosti: Vsebina reševalnih podatkovnih listov je namenjena zgolj uporabi izurjenih članov reševalnih služb, za tehnično reševanje oseb.
Zavrnitev odgovornosti: Vsebina reševalnih podatkovnih listov je namenjena zgolj uporabi izurjenih članov reševalnih služb, za tehnično reševanje oseb.
Nalepka za vetrobransko steklo
Vaš partner BMW vam lahko priskrbi tudi nalepko »reševalni načrt v notranjosti vozila«. Tako bodo reševalci že z enim samim pogledom vedeli, da je v avtomobilu reševalni načrt. Nalepka se prilepi na dno vetrobranskega stekla na voznikovi strani. Vaš partner BMW vam bo z veseljem svetoval.
EN KLIK DO STORITVE BMW ROADSIDE ASSISTANCE PREK APLIKACIJE BMW CONNECTED.
Tudi v vsakdanjem življenju se soočamo s poplavo podatkov in podob. Če se nato zgodi nekaj izjemnega, je ključnega pomena, da lahko razberemo vse pomembne podrobnosti z enim samim pogledom. Intuitivno in priročno. Aplikacija BMW Connected vas neposredno poveže s storitvijo BMW za pomoč v primeru okvare vozila ali nezgodno asistenco in posledično s pristojno kontaktno osebo. V trgovino App-Store V trgovino Google PlayTMSISTEM BMW ZA KLIC V SILI.
Hitreje, enostavneje, bolj priročno: inovativni sistem BMW za klic v sili nudi neposredno pomoč v primeru manjših nesreč pri nizki hitrosti. Senzorji omogočajo, da vaš BMW zazna nezgode pri nizkih hitrostih, samodejno prikaže opozorilno sporočilo na zaslonu aplikacije iDrive in ponudi vozniku neposredno povezavo s storitvijo nezgodne asistence BMW. Z enim klikom v upravljalniku iDrive se voznik poveže neposredno s specialisti za nezgodno asistenco BMW, ki nato zagotovijo profesionalno podporo na osnovi posredovanih podatkov o vozilu prek oddaljenega dostopa ali na licu mesta.
Pregled prednosti:
- Samodejno zaznavanje nezgode
- En klik za pomoč
- Samodejni prenos lokacije
- Neposredna podpora s strani družbe BMW
- Vlečna služba po potrebi
- Stik s pooblaščenim/odobrenim servisnim partnerjem BMW